5 listopada 2016

hometown


Cześć. Posta piszę właściwie na kolanie, mam bardzo mało czasu przed wyjściem. Już niedługo kolejne sesje zdjęciowe, nie mogę się doczekać, bo sprawiłam sobie nowy gadżet. 
Co bardziej spostrzegawczy pewnie zauważyli, że zmienił się wygląd bloga. Co sądzicie? Dajcie znać w komentarzach.
Strasznie was przepraszam za długość i treść tej notki - mój ukochany facet i towarzysz (ważny też na tym blogu, to on trzymał blendę do prawie wszystkich zrobionych dotąd sesji i bardzo mnie zawsze wspiera) urządza dziś imprezę z okazji wejścia w dorosłość.

Wszystkiego najlepszego dla Pana Adama, najlepszego na świecie asystenta, modela, doradcę, śmieszka, a przede wszystkim przyjaciela i chłopaka. 





6 komentarzy:

  1. jedyną wadą jest mało widoczne "czytaj więcej" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zupełnie zapomniałam o guziku! :D Wrzuciłam właśnie jakiś roboczy i sprawiłam, że kliknięcie w zdjęcie tytułowe przenosi do treści posta (czyli spełnia tę samą funkcję, co przycisk "czytaj więcej").

      Usuń
    2. Teraz jest supi c:

      Usuń
  2. Super zdj z tą zapalniczka :)
    Sto lat dla Pana Adama!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia! Masz talent!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń