10 stycznia 2017

Zdjęcia wcześniej niepublikowane


Przejrzałam ostatnio swoje foldery. Znalazłam m.in. zdjęcia z pobytu w Anglii, ale też kilka zdjęć z różnych sesji, które uznałam za nieudane, lub w tamtej chwili nie podobały mi się. Zupełnie nie wiem dlaczego. Może to kwestia tego, że za każdym razem, gdy odpalam Photoshopa, umiem coś nowego i wiem, jak to wykorzystać? 

Myślę, że zrobię serię postów z niepublikowanymi wcześniej zdjęciami, bo wydaje mi się to dość ciekawe, a takich zdjęć mam właściwie dość sporo. Dlatego dziś tylko Anglia, za którą tęsknię.

Większość zdjęć, które znalazłam to JPG, dlatego już niewiele mogę z nimi zrobić bez utraty jakości. Po prostu wrzucę je takie, jakie są. 












3 komentarze:

  1. Każde zdjęcie jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, trudno wybrać mi ulubione z tego wpisu. Podziwiam Twój talent!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/zote-rady.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kadry, też kiedys byłam w Wielkiej Brytanii i mi się bardzo podobało. Te ceglaste wiadukto-akwedukty ( nie wiem jak to nazwać) bardzo mi się podobają i zawsze kojarzą z Anglią.

    OdpowiedzUsuń