1 stycznia 2017

r o n d o


Nie mam pomysłu na tytuł. Nie mam pomysłu na post, to znaczy nie wiem co chcę napisać. Po prostu mam zdjęcia do pokazania. Pierwszy poważniejszy test nowego obiektywu, ale to jeszcze nie to.
Sigma 18-35 f/1.8 ART w akcji. 

Wstrzymałam oddech.




Pozdrawiam ekipę z flarami, to chyba jeden z was dorwał mnie później kawałek dalej i pytał, gdzie te zdjęcia będzie można znaleźć. 




Szamańskie tańce.


To jest w ogóle superciekawe zdjęcie. Technicznie jest okrutnie słabe, jest poruszone i w ogóle, ale jest ciekawe bo... ujęłam moment, w którym petarda wybuchła pod moimi nogami. Widzicie ten rozbłysk na pierwszym planie? Super, nie? Wszystko drgnęło.

Makaron na niebie.

Zawsze jest u nas noworoczny przejazd taksówkarzy przez miasto. W tym roku było ich dziwnie mało, ale byli!

Wracając do domu, uratowaliśmy świat. Ktoś podpalił coś obok kontenera i był tam całkiem konkretny ogień, jak na takie małe... coś. Chwilę później przybiegł pan z dwoma wiadrami wody i pomógł nam to ogarnąć.


Szczęśliwego 2017 wszystkim! 
Pamiętajcie, że jesteście własnymi najlepszymi przyjaciółmi i jedynymi osobami, które was absolutnie nigdy nie zawiodą, nie zostawią was i ustawią wam drzemkę w telefonie niezależnie od okoliczności. Jesteście jedynymi osobami, które wiedzą, co w danym momencie może poprawić wam humor. I róbcie to, dbajcie o siebie - najważniejszą osobę w waszym życiu. Nikt nie zna was lepiej niż ona i nikt bardziej wam nie pomoże w osiągnięciu swoich celów.


15 komentarzy:

  1. Ale ja lubię takie zdjęcia. Mają coś w sobie. Taką głębie. Naprawdę. Uwielbiam! Czekam oczywiście na więcej.
    :)
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę, i więcej takich zdjęć, i uśmiechu.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze takie zdjęcia wywołują u mnie dziwne uczucie..

    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie dziwne uczucie? Dlaczego? Rozwiń, proszę, bo brzmi ciekawie :D

      Usuń
  3. Fajne, klimatyczne zdjęcia chociaż nie lubię wystrzałów fajerwerków bo moje koty i inne zwierzęta się boją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie cię rozumiem! Ale najgorsze są te petardy hukowe, ani z tego ładnego widoku, ani nic przyjemnego, tym bardziej że dowcipnisie rzucają to pod okna i samochody. Mam psa i widziałam nieraz, co on przez to przeżywa i o ile fajerwerki jako-tako znosi, bo wybuch jest daleko od domu i do tego wysoko, to takie huki tuż pod oknami wprawiają go w okropne przerażenie :(

      Usuń
    2. Ja i mój kot również podpisujemy się pod Twoim komentarzem. Puszek źle znosi wystrzały w Sylwestra. Dobrze, że jest on tylko raz w roku.

      Usuń
  4. ,,Makaron na niebie'' jest mega xd Jestem bardzo ciekawa jak będzie się spisywać Sigma,bo sama przez pewien czas się nad nią zastanawiałam,ale stwierdziłam,że skoro zbieram na 6d to byłby to w tym momencie niepraktyczny wydatek.Nie mniej jednak chętnie dowiedziałabym się jak ty po dłuższym czasie ocenisz jej działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz mogę ci powiedzieć, że z Sigmy jestem zadowolona, ale używałam jej tylko w raczej niekorzystnych warunkach oświetleniowych. Chcę zrobić nią "normalną" sesję, taką w dzień albo w studiu, z modelem/modelką i wtedy powiem więcej. Myślałam o zrobieniu postów z ocenami obiektywów i opisaniu ich nieco bardziej łopatologicznie (ukochane moje optyczne.pl posługuje się zaawansowanym słownictwem i może nie być zbyt pomocne dla totalnie początkujących), jeśli pomysł się przyjmie - wpadnij do mnie :D

      Usuń
  5. Genialnie klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne zdjęcia. Ja niestety jestem fotograficznym beztalenciem.
    Ten kto to podpalił to chyba nie miał wyobraźni. Ja byłam na imprezie, gdzie był zakaz wnoszenia własnych fajerwerków. Szkoda że nie wszyscy wzięli sobie to do serca. Dobrze że nikomu się nic nie stało.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam się na zdjęciach, jeśli chodzi o techniczną stronę, ale wizualnie są ładne. Szczególnie makaron na niebie, wygląda jak kręcone włosy.
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładniutkie zdjęcia, współczuję trochę tej petardy pod nogami XD


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabymm mieć okazję do zrobienia takich zdjęć :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń