12 grudnia 2016

there she stands [KONKURS!]



Druga część sesji z Weroniką. Kilka minut wcześniej, kilka uliczek dalej, kilka sypnięć brokatu mniej, inny klimat.


Na temat tych zdjęć nie mam już zbyt wiele do powiedzenia. Z poprzedniego posta wiecie na przykład, że było zimno.

Ale choć o zdjęciach z Weroniką nie powiem już teraz nic, to o konkursie z Dominiką powiem tyle ile należy powiedzieć. Otóż to, jest konkurs! Nie u mnie, ale ze mną. Więcej informacji na dole posta, coby wszystkie informacje w jednym miejscu skupić.






KONKURS!!!
Konkurs odbywa się na blogu Schizofazja i właściwie już trwa. Rozpoczął się 6 grudnia, w dzień urodzin Dominiki, jednak piszę o nim dopiero dziś, bo wcześniej... zabrakło czasu. Nie ma się jednak czym martwić - zgłaszać można się do końca stycznia

Zgłaszać? Ale do czego? 
To jest konkurs kolorowankowy. Na blogu Dominiki są do pobrania kolorowanki mojego autorstwa - kto się jeszcze nie zaznajomił z moim innym rodzajem twórczości, ten ma właśnie okazję to zrobić. 
Pobierzcie dowolną kolorowankę (lub wszystkie) i pokolorujcie - technika dowolna. Cokolwiek przyjdzie wam do głowy, czy to klasyczne kredki, czy nowoczesny digital, czy jakieś techniki mieszane... wszystkie chwyty dozwolone. 
Jury złożone ze mnie i Dominiki wybierze najładniejszą kolorowankę, a zwycięzca będzie miał szansę popisać się kreatywnością i dostać ode mnie kolorowankę stworzoną na bazie jego autorskiego projektu

Więcej szczegółów, kolorowanki w dobrej jakości i adres do zgłaszania się znajdziecie na blogu Schizofazja >>KLIK<<

Kredki w dłoń, gotowi? 

fot. Marta Jankowska
mod. Weronika Karalus

5 komentarzy:

  1. Włosy Weroniki są kolorowe, czy to na moim ekranie tak widać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój ekran :D U mnie brązowe, nawet lekko żółtawe. Eh, marzy mi się fotograficzny monitor, żebym nie musiała mówić "u mnie" tylko "są" :D

      Usuń
  2. Niesamowite zdjęcia! Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then tank top maxi dress shows the neat and pure of a girl.

    OdpowiedzUsuń