21 października 2016

I will not kiss you

Wracam. Tak, wracam. Nareszcie. Już nie sama, ale z obiektywem, głową pełną pomysłów, no i modelką. A tym razem modelka nie jest jedynie modelką. Jest moją przyjaciółką i współlokatorką. Nawet bardziej przyjaciółką niż modelką i bardziej współlokatorką niż... no nie wiem, jakieś skomplikowane słowa na wstęp. Ale jest i dość spontanicznie pomogła mi wejść znów w temat. O. Tak jest dobrze.


Muszę się na nowo rozruszać. 

Było kilka konfliktów, jeśli chodzi o jasność zdjęć i teraz nie jestem pewna, którym ekranom mam wierzyć. Jak to widzi większość? Za jasne, za ciemne? Za żółte, za szare, przekolorowane? Pomóżcie mi.









Mod.: Janis Nilakshi
Fot.: Marta Jankowska

A tę piosenkę wspólnie męczymy prawie każdego dnia:


8 komentarzy:

  1. Myślę, że na każdym zdjęciu powinien być zbliżony kolor włosów, bo tak to jest sztucznie. (o, pomadki też)
    I oczy z pierwszego zdjęcia są ciut za intensywne i rozpraszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę burzy loków Niektóre zdjęcia może minimalnie za żółte ale swojemu ekranowi też nie ufam, niech się kto inny wypowie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tu za żółte, tu za szare, od kogoś innego usłyszałam że za wysoki kontrast... Najbardziej kontrowersyjna sesja, bo każdy widzi co innego hahahah

      Usuń
  4. Naprawdę genialna sesja! Świetne ujęcia, świetna modelka, świetny efekt koncowy i praca model-fotograf. Byle do przodu i jak najwięcej sukcesów!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w tych zdjęciach, jak dla mnie kolorystyka idealna :)

    Też trochę cykam, wpadnij jak masz ochotę: http://alexandrajablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja widzę piękne zdjęcia, na nich przepiękną kobietę o jeszcze piękniejszych oczach. Wszystko zachowane w jesiennej kolorystyce, spokojnej. Każdy widzi co innego, ale nie zmienia to faktu, że sesja wyszła wręcz magicznie.

    Życzę Ci magicznego dnia,
    http://kobieta-czarujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wszystkie zdjęcia się podobają ! Widać w nich klimat jesieni :) zapraszam do siebie http://m-rudstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń