11 października 2016

before & after [2]


Post ze zdjęciami przed i po obróbce graficznej pozostaje najchętniej czytanym na blogu. Trochę się czuję niedowartościowana jako fotograf, ale z drugiej strony - nie dziwię się wam, wiele razy przecież podkreślałam, jak satysfakcjonujące jest dla mnie (i nie tylko) oglądanie tego typu obrazków.
Mam dla was dziś b&a głównie z ciepło przyjętej sesji z Weroniką Karalus (link do notki, gdzie znajdziecie również namiary na Weronikę o tu >>KLIK<<), ale znalazły się też ujęcia z sesji z Asią i Mikołajem >>KLIK<<, a także z Batmanem >>KLIK<<.

Pamiętajcie, że nadal przyjmuję pytania do Q&A, które mam zamiar zrobić. Pamiętajcie o możliwości anonimowego komentowania i o tym, że nie ma głupich pytań (albo mnie zaskoczycie)
Masz pytanie? Po prostu zapytaj w komentarzu :) 







2 komentarze: