20 września 2016

Cześć!


No właśnie. Cześć. :)
Mam na imię Marta, mam 18 lat. Fotografią interesuję się niby od kilku lat, ale jestem tym typem człowieka, który dopóki nie zrobi, to nie umie, a robię dopiero od czerwca. Krótko. 
Bloga założyłam głównie dzięki temu, że więcej osób zagłosowało na "tak" niż na "nie". Serio, mała rzecz, a daje mi jakiegoś tam kopa. Lubię, jak ktoś daje mi kopa. To znaczy tak mentalnie i motywacyjnie, bo butem to raczej mało kto lubi dostawać.


Tak jak mówiłam, wszystko tak naprawdę zaczęło się w czerwcu. Pieniądze ze swojej osiemnastki przeznaczyłam na plastikowy klocek z metalowym stelażem w środku. Brzmi świetnie, co? Moim klockiem jest dość stary już Canon 40D, który od chwili odpakowania stał się jednym z moich najlepszych przyjaciół. Parę dni później zaprzyjaźniliśmy się z obiektywem 50mm 1.8 i tak sobie żyjemy. Co z tego wyszło? No cóż, zobaczycie poniżej, Oto kilka zrobionych przeze mnie zdjęć, kolejność chronologiczna:

(klikajcie w zdjęcia, żeby powiększyć!)



Już niedługo następny post, tymczasem zachęcam do komentowania!

Będziecie wpadać? :)

3 komentarze:

  1. Twoje zdjęcia są śliczne! Na pewno będę wpadać c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to czarno białe zdjęcie. Modelka też piękna... Dobrze uchwyciłaś jej ogrom przecudnych piegów... Reszta zdjęć też zachwyca! Oby tak dalej!

    tysiacmyslidokwadratu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zdjęcia! Oby więcej takich, trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń